| 2006. nyarán végre Budapesten is lesz CowParade! A világ eddig több mint 30 városában megvalósult köztéri kiállítások közös alapja, hogy tehénformákat használnak fel helyi művészek formabontó köztéri művek megalkotásához. 1998-ban Zürich volt az első állomás, és később többek között Chicago, New York City, Houston, London, Dublin, Manchester, Brüsszel, Stockholm, Prága, Varsó és Moszkva is komoly közönségsiker mellett mutatta be közterein a helyi alkotók tehén-műveit.
Sok évnyi várakozás után Budapesten is létrehozzuk ezt a pozitív kisugárzású közösségi élményt! A város rengeteg újdonságot tartogat még mindannyiunk számára! Megmutatjuk, hogy alkotó energiával és szellemes művekkel Budapest még jobbá varázsolhatót. A kiállított tehén-inkarnációk helyszínei hónapokig közösségi pontok lesznek, amelyeket újra felfedezhetünk, fórumok, ahol mindenki megállhat elmondani, megvitatni a véleményét. Célunk, hogy a kiállított művek a rendezvény során élő, izgalmas kapcsolatot teremtsenek az őket körülvevő városi térrel, a városlakókkal, és élénkítsék fel Budapest épületeit, tereit.
A CowParade Budapest szervezője a FOCUS. brand activation. A több mint két éve működő független tanácsadó csapat márkaépítéssel, márkázással kapcsolatos tanácsadást, stratégiai tervezést nyújt partnereinek. Egyedi márkaaktiválás megközelítésük többéves kutatómunka és számos esettanulmány eredménye.
A FOCUS. brand activation a CowParade kapcsán mutatja be Magyarországon az innovatív és sikeres szponzori megjelenés lehetőségeit, amelyek rácáfolnak a hagyományos „szponzoráció = logotemető” beidegződésre, és amelyeken keresztül az esemény támogatói valódi kapcsolatot alakíthatnak ki a CowParade közönségével.
Információ a többi CowParade eseményről világszerte: http://www.cowparade-eu.com/
| |